
Foto Martin Ponte
Terwijl de Olympische Winterspelen van start zijn begonnen en het goed op tv te volgen is, heb ik een momentje tussen de uitzendingen door om mijzelf voor te stellen. Eigenlijk wil ik het helemaal niet over mij hebben maar over mijn motivatie. Waarom ik meedoe en hoe jij mij kan helpen. Mijn motto was altijd al “Lopen voor wie het niet meer kan“. Dit dacht ik wanneer ik een training liep voor een marathon of tijdens een marathon zelf. Nu ga ik voor het eerst meedoen aan de RoPaRun. Nu heeft mijn motto een extra laag.



